Mail dal Kenya

Il maestro Jamali si è insediato nella nuova scuola di Eshu, ci ha scritto una mail per raccontarci qualche particolare, in attesa di una nostra visita:

First may say that am happy for the receiving the sms through mobile. The name of the school is ESHU Primary, has 500 children, 8 teachers, 2 nusery classes with 2 teachers, the children wear yellow tops and blue bottom. The school is in rural area far from Ukunda town it takes around 45 minutes drive.
Am very happiest man that i can plan for own. I wish and I need you and Lailai to come have visit. Pass my warm greetings to all rafiki Italy.

Prima di tutti lasciatemi dire che sono felice di aver ricevuto il vostro messaggio sul cellulare. Il nome della scuola è ESHU Primary School, accoglie 500 bambini per 8 insegnanti, 2 classi di scuola materna con due insegnanti. La divisa dei bambini è formata da una camicia gialla con i pantaloncini o la gonna blu. La scuola si trova nella zona rurale lontana dalla città di Ukunda che si raggiunge con circa 45 minuti di viaggio in auto.  Sono davvero l’uomo più felice perchè posso organizzare da solo la scuola. Io ho bisogno di voi e di Lailai e spero in una vostra visita. Porta i miei calorosi saluti agli amici in Italia.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s